Helpcentrum

 

Mijn account
Wat is mijn account?
In "Mijn Account" kun je jouw huidige en vorige bestellingen bekijken, jouw gegevens wijzigen voor toekomstige...
Wat vind ik onder Mijn bestellingen?
Onder “Mijn bestellingen” vind je informatie over je laatste bestellingen. Hier kun je op elk moment...
Wat vind ik onder Mijn adressen?
In "Mijn adressen" kun je leveradressen opslaan voor toekomstige aankopen. Als je deze wilt wijzigen...
Wat vind ik onder Mijn wachtwoord?
In dit gedeelte kun je jouw accountwachtwoord wijzigen en/of bijwerken. Voor de veiligheid moet je wachtwoord...
Bekijk alle
Verzending en levering
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertermijn is afhankelijk van de geselecteerde verzendmethode. We bieden de volgende verzendmethoden...
Uit welke afleveropties kan ik kiezen?
- Ophalen bij een pickup point bij jou in de buurt - Standaard levering aan huis (je kunt een tijdvenster...
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen per land. Voor Nederland zijn de verzendkosten:- afleveren bij pickup ...
Kan ik mijn bestelling volgen?
Jazeker kan dat! Nadat je hebt betaald, ontvang je een e-mail met het bestelnummer. Als je een account...
Bekijk alle
Bestellingen
Kan ik mijn bestelling volgen?
Jazeker kan dat! Nadat je hebt betaald, ontvang je een e-mail met het bestelnummer. Als je een account...
Wat is het winkelmandje?
In je winkelmandje verzamel je de artikelen die je wilt bestellen. Je kunt op elk moment op de pagina...
Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen ga je naar je winkelmandje en controleert of alle artikelen die je wilt...
Het lukt me niet om te bestellen, kan iemand mij helpen?
Neem contact op met onze afdeling Klantenservice indien je vragen hebt tijdens het bestelproces. Zij...
Bekijk alle
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Afhankelijk van het land waar vanuit je besteld accepteren wij de volgende betaalmethoden:IDEAL ...
Hoe werkt Billink achteraf betalen
Met Billink betaal je achteraf en alleen voor wat je wilt houden. Zo wordt online shoppen gemakkelijk...
Hoe werkt Paypal?
Open een PayPal-rekening met slechts een paar gegevens. Koppel eenvoudig je bankrekening en creditcard...
Bekijk alle
Retouren
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Dit zijn de voorwaarden waar de artikelen aan moeten voldoen om te kunnen retourneren:- Het artikel...
Hoe kan ik een bestelling of artikel ruilen?
Helaas kunnen we een artikel niet rechtstreeks via onze online winkel ruilen. Wil je ruilen? Dan kun...
Hoeveel dagen heb ik om over mijn aankoop te beslissen?
Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om te besluiten of je jouw bestelling wilt houden...
Hoe kan ik een bestelling of artikel retourneren?
Je kunt een bestelling of een artikel retourneren via ons retour platform. Kijk op deze pagina voor ...
Bekijk alle
Over acties
Wat zijn de actievoorwaarden als ik iets terugstuur?
Let op dat acties kunnen vervallen na het retourneren van artikelen. Voorbeeld: Je zit boven het bedrag...
Ik heb een kortingscode maar die werkt niet.
Je hebt een kortingscode ontvangen en die wil je gebruiken maar hij lijkt niet te werken. Check dan ...
Bekijk alle
Garantie en klachten
Heb ik garantie op mijn aankopen?
Uiteraard heb je garantie op je aankopen. Bij aankoop van artikelen in onze webshop is de wettelijke...
Ik heb een klacht, wat nu?
Het is altijd vervelend als een artikel of onze service niet aan je verwachtingen voldoet. Wij zullen...
Bekijk alle
Body Cover Points
Wat zijn Body Cover Points?
Body Cover Points zijn spaarpunten voor klanten met een account. Bij iedere bestelling ontvang je Body...
Wat zijn mijn voordelen als vaste klant?
Met het Body Cover Points spaarsysteem hebben vaste klanten nog meer voordeel. Zo spaar je als trouwe...
Spaar ik als gast ook Body Cover Points?
Nee, helaas kan dat niet. Je moet een account aanmaken, anders kan ons systeem je Body Cover Points ...
Wat kan ik afrekenen met Body Cover Points?
Met Body Cover Points kun je alle artikelen afrekenen, ook de artikelen die afgeprijsd zijn.
Bekijk alle